Honda Türkiye’ye Brandverse Awards’ta iki altın ödül

Honda Türkiye, Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde hem otomobil hem de motosiklet kategorilerinde altın ödül aldı. Motosiklet kategorisinde yedinci kez altın ödülün sahibi olan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını ileri taşımaya devam ederken; bu yıl ilk kez Honda Türkiye otomobil kategorisinde de altın ödül kazandı.

Pazarlama ve sosyal medya alanının en prestijli ödüllerinden biri olan Brandverse Awards ödül töreni, Hilton İstanbul Bomonti Hotel’de gerçekleştirildi. Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) desteklediği Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde otomobil ve motosiklet kategorilerinde altın ödüllerin sahibi Honda Türkiye oldu. Motosiklet kategorisinde yedinci kez altın ödülü kazanan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını ileri taşımaya devam etti. Bu yıl ilk kez otomobil kategorisinde de altın ödülün sahibi olan Honda Türkiye’nin takipçileriyle sosyal medya hesaplarından kurduğu güçlü bağ taçlandırıldı.

Ödüller kapsamında; SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde binlerce markanın sosyal medya hesabı, 1 Nisan 2024 – 1 Nisan 2025 tarihleri arasında SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. Bu bölümde verilen ödüller için marka başvuruları kabul edilmezken; markaların sosyal medya performansları, tamamen istatiksel olarak sosyal medya marka endeksi puanlarına göre değerlendirildi. Markaların sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı kategorideki verisi değerlendirilerek kazananlar belirlendi. Bu değerlendirmeler sonucunda da Honda Türkiye, motosiklet kategorisindeki başarılı performansı ile bir kez daha altın ödüle ulaşırken; otomobil kategorisinde de sosyal medyadaki başarısını kanıtladı.

Related Posts

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 – Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan otomatik şarj hizmetini sunuyor. Autocharge uyumlu araçlarda şarjı otomatik başlatan…

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli bir başarıya daha imzasını attı. Bu kapsamda yeni C5 Aircross, 2026…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği