ÜÇTE ÜÇLÜK BAŞARI: MAİS’E ÜST ÜSTE ÜÇÜNCÜ KEZ  “YILIN BASIN LANSMANI” ÖDÜLÜ

Türkiye’nin dört bir yanında, birbirinden güzel rotalarda binlerce kilometre yol kat edilerek gerçekleştirilen “Bırak Geride Kalsın” temalı Renault Duster Türkiye Lansmanı, Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından “Yılın Basın Lansmanı” seçildi.

Otomotiv Gazetecileri Derneği’nin (OGD) bu yıl onuncusunu düzenlediği ve otomotiv sektöründeki başarılı markaları ödüllendirdiği tören, 17 Haziran tarihinde gerçekleşti. Otomotiv konusunda uzman gazetecilerden oluşan OGD üyelerinin oylarıyla belirlenen “Yılın Basın Lansmanı” kategorisinde, bu yıl ödül “Bırak Geride Kalsın” temasıyla gerçekleştirilen Renault Duster Türkiye Lansmanı’nın oldu.  

Bu başarı, MAİS’in iletişimdeki vizyoner yaklaşımını bir kez daha ortaya koydu. 2022’de Kars ve Iğdır’da gerçekleştirilen Dacia Jogger lansmanı, 2023’te Gökçeada’da hayata geçirilen Renault Austral lansmanı ve 2024’te Türkiye’nin dört bir yanını kapsayan Renault Duster lansmanı ile MAİS, “Yılın Basın Lansmanı” ödülünü üç yıl üst üste kazanan ilk marka oldu. Her lansmanını unutulmaz bir hikayeye dönüştüren MAİS, markaları için geliştirdiği yaratıcı iletişim projelerindeki sürdürülebilirliğini de kanıtladı.

Yılın ”İnovatif Projesi” kategorisinde ise Renault törende, Renault Rafale’in  Solarbay Opaklaşma Özellikli Panoramik Cam Tavan teknolojisi ise Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından “Yılın İnovatif Projesi” ödülüne layık görüldü. Renault Rafale üzerindeki Solarbay®️ kararan panoramik cam tavan, 1 m²’lik geniş yüzeyiyle iç mekâna ferahlık katıyor. Tavan konsolundaki bir tuş aracılığıyla ışık seviyeleri istenilen şekilde ayarlanabiliyor, böylece kabin içerisindeki ısı konforu da kontrol altına alınabiliyor.

Benzersiz Bir Lansman: “Türkiye’nin Duster’ı” Türkiye’nin Her Yerinde

“Türkiye’nin Duster’ı” sloganıyla yola çıkan lansman, otomotiv sektöründe alışılmış kalıpları yıkarak; onlarca otomotiv gazetecisinin yarattığı birbirinden farklı konseptlerle, kendi lansmanlarını kendilerinin gerçekleştirdiği bir temada hayata geçti. Türkiye’nin birbirinden güzel onlarca rotasında, binlerce kilometre yol katedilerek gerçekleştirilen lansman, yepyeni bir deneyim sundu. 35 farklı şehirde, 32 bin kilometrelik bir rotada, 81 ayrı etkinlikle 3 ay boyunca gerçekleştirilen lansman, “Bırak Geride Kalsın” konseptiyle her katılımcıya hayatın yorucu temposundan ve zorunluluklarından uzaklaşarak kendi rotasını seçme ve kendi lansmanını gerçekleştirme özgürlüğü sundu.

Bu kapsamlı organizasyon, sadece bir otomobil tanıtımından ibaret olmadı; aynı zamanda Türkiye’nin dört bir yanındaki kullanıcılarla Renault Duster arasında güçlü bir bağ kurulmasını sağladı.

Birçok kullanıcı ailesi ile Renault Duster lansmanını yapmayı tercih ederken, bir bölüm kullanıcı da dostlarıyla ve arkadaş gruplarıyla yapmayı tercih etti. Etkinliğin sonucunda Renault Duster büyük bir hedef kitleye ulaşmayı ve “Türkiye’nin Duster’ı” olarak yankı uyandırmayı başardı.

  • Related Posts

    Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

    Üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, 4×4 teknolojisindeki 55 yıllık köklü mirasını devam ettiriyor. İlk kez 1970 yılında pazara sunulan Jimny LJ10 modeli ile 4×4 dünyasına iddialı…

    Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

    130. kuruluş yılını kutlayan Škoda, station wagon modellerinin geleceğine ışık tutan Vision O konsept modelinin ilk tasarım detaylarını paylaştı. Eylül ayında Münih’te gerçekleşecek dünya prömiyeri ile ilk gösterimi yapılacak Škoda’nın…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    You Missed

    Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

    • By admin
    • Ağustos 4, 2025
    • 81 views
    Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

    Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

    • By admin
    • Ağustos 4, 2025
    • 82 views
    Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

    Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak Marina’da

    • By admin
    • Ağustos 4, 2025
    • 89 views
    Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak Marina’da

    Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları ile Çok Daha Dikkat Çekici!

    • By admin
    • Ağustos 4, 2025
    • 83 views
    Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları ile Çok Daha Dikkat Çekici!

    Maserati’nin Yepyeni Süper Spor Otomobili MCPURA Goodwood’da Görücüye Çıktı!

    • By admin
    • Ağustos 4, 2025
    • 83 views
    Maserati’nin Yepyeni Süper Spor Otomobili MCPURA Goodwood’da Görücüye Çıktı!

    Jeep® Markası “Jurassic World: Yeniden Doğuş” Filminin Vizyona Girmesini Özel Bir Kampanyayla Kutluyor!

    • By admin
    • Ağustos 4, 2025
    • 81 views
    Jeep® Markası “Jurassic World: Yeniden Doğuş” Filminin Vizyona Girmesini Özel Bir Kampanyayla Kutluyor!