Chery Türkiye Müşteri Memnuniyetindeki Üstün Başarısıyla Öne Çıkmaya Devam Ediyor!

Çin’in otomotiv alanındaki en güçlü markalarından Chery, satış performansıyla olduğu kadar satış sonrası hizmetlerdeki müşteri merkezli yaklaşımıyla da öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda 2015 yılından bu yana her yıl düzenlenen Türkiye’nin önde gelen müşteri memnuniyeti değerlendirme platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen Şikayetvar A.C.E. Ödülleri’nin bu yılki sahibi Chery Türkiye oldu. Şikayetvar A.C.E. Ödüllerinde en iyi performans gösteren firma olarak öne çıkan Chery Türkiye, Otomotiv B kategorisinde de birinciliği elde etti. Bu olağanüstü başarı, Chery’nin müşteri memnuniyetine olan bağlılığını vurgulamakla kalmıyor, aynı zamanda küresel stratejisindeki “Önce Kullanıcı” felsefesinin başarısına da dikkat çekiyor.

Dünyanın önde gelen otomotiv üreticilerinden Chery, performansını hızla artırdığı Türkiye pazarına özel uygulama ve hizmetleriyle öne çıkmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetini öne alan yaklaşımı ve tüketicinin her zaman yanında olma prensibiyle her geçen gün daha fazla kullanıcıya ulaşan Chery Türkiye, Şikayetvar A.C.E. (Müşteri Mükemmelliğinde Başarı) Ödüllerinde en iyi performans gösteren firma olarak öne çıktı ve Otomotiv B kategorisinde birinciliği elde etti. Bu olağanüstü başarı, Chery’nin müşteri memnuniyetine olan bağlılığını vurgulamakla kalmıyor, aynı zamanda küresel stratejisindeki “Önce Kullanıcı” felsefesinin başarısına da dikkat çekiyor.

Her yıl sektör liderleri belirleniyor!

Türkiye’nin önde gelen müşteri memnuniyeti değerlendirme platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen Şikayetvar A.C.E. Ödülleri, 2015 yılından bu yana her yıl düzenleniyor. Ödüller, platform tarafından toplanan gerçek müşteri şikayetlerinden ve geri bildirim verilerinden yararlanıyor. Ödüller, şikayetlerin ele alınma verimliliğini, çözüm hızını, müşteri memnuniyetini ve marka sadakatini titizlikle değerlendirerek, müşteri deneyimi yönetiminde sektör liderlerini belirliyor. Türkiye’de hem yerel hem de uluslararası markalar arasında büyük bir özenle takip edilen bir ödül olup değerlendirme sonuçları bir şirketin müşteri hizmetleri becerisinde kanıt niteliğini taşıyor. Şikayetvar A.C.E. jürisi, “Chery, sistematik çözümleriyle sektörde örnek bir başarı sergileyerek, her müşteri temas noktasında üstün hizmet standartlarına örnek oluşturuyor” değerlendirmesiyle Chery Türkiye’yi ödüle layık gördü. Chery Türkiye’yi temsilen ödülü Müşteri Deneyimi Yöneticisi Burak Ağaoğlu, Zeynep Şen, Emre Özocak ve ekip üyeleri alırken, bu başarının markanın hizmete olan sarsılmaz bağlılığından kaynaklandığı vurgulandı.

Chery’nin hizmet ağı ve sunduğu avantajlar sürekli gelişiyor! Chery, Türkiye pazarına girdiği günden bu yana stratejik öncelik olarak yerelleştirilmiş servis yeteneklerinin geliştirilmesine öncelik veriyor. Şirket, Türkiye’deki müşterilerine daha iyi hizmet vermek üzere 24 saat acil yol yardımı, çağrı merkezi, ikame araç ve ücretsiz oto yıkama gibi bir dizi özel hizmet sunuyor. Bu girişimler, araçla ilgili sorunların neden olduğu rahatsızlığı en aza indirirken, aynı zamanda sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamak üzere tasarlanıyor. Chery, hizmet ağını ve kullanıcıya sağladığı avantajları sürekli geliştirerek 100 bini aşkın Türk tüketicisinin güvenini kazandı. Bu rakam yalnızca pazar penetrasyonu açısından önemli olmakla kalmıyor, aynı zamanda kullanıcıların markanın kalitesini, teknik becerisini ve hizmet taahhüdünü onaylama seviyesini de gösteriyor. Chery’nin Türkiye pazarında ürün ihracatından hizmet sunumuna kadar attığı adımlar, “Önce Kullanıcı” felsefesinin evrensel olarak uygulanabilirliğini de vurguluyor. Bu ödül sadece geçmiş başarıları ödüllendirmekle kalmıyor, aynı zamanda markayı kullanıcı deneyiminde daha fazla yenilik yapmaya ve dünya genelinde tüketiciler için daha da değerli seyahat çözümleri üretmeye de teşvik ediyor.

Related Posts

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 – Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan otomatik şarj hizmetini sunuyor. Autocharge uyumlu araçlarda şarjı otomatik başlatan…

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli bir başarıya daha imzasını attı. Bu kapsamda yeni C5 Aircross, 2026…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği