“Çünkü O Bir Mercedes-Benz.”

Yaklaşık 140 yıl önce otomobilin icadından bu yana Mercedes-Benz, öncü ruhu ve olağanüstü olanı yaratma dürtüsüyle bireysel mobilitenin sürekli gelişimini şekillendirdi. Bu nedenle de Mercedes-Benz, ABD’li marka danışmanlık şirketi Interbrand’e göre bugün dünyanın en değerli lüks otomobil markası.

Otomobil güvenliği konusunda öncü olan Mercedes-Benz, benzersiz Gerçek Yaşam Güvenliği felsefesiyle de sürekli olarak yeni teknolojik ölçütler belirliyor. Kampanyanın ilgili bölümünde, dünyada türünün ilki olan bir çarpışmanın pilot X-Ray testi örneği sergileniyor. Saniyede 1.000’e varan bir hızla çekilen ultra kısa X-Ray görüntüleri, çarpışma testi sırasında C-Serisi otomobilini tarıyor. Amaç, otomobil içindeki veya çarpışma testi mankeninin içindeki gizli eklemler de dahil olmak üzere çarpışma anında meydana gelen en küçük değişiklikleri görünür kılmak. Bu kısa hikâye, yıldızın X-Ray görüntüsüyle görsel olarak ifade ediliyor.

Mercedes-Benz en yüksek kalite standartlarını karşılamak için her bir ayrıntıyı düşünerek otomobillerini kapsamlı dayanıklılık testlerinden geçiriyor. Buna bir örnek de aşırı hava koşulları. Sağanak yağmurdan kasırga şiddetinde rüzgarlara, kar fırtınalarına ve eksi 40 dereceye kadar düşük sıcaklıklardan tropikal iklimlerde yaşanan 60 veya 70 dereceye kadar yüksek asfalt sıcaklıklara kadar kendi iklim tünellerinde test ediliyor.​ EQS ile anlatılan kısa hikâyede Mercedes yıldızı ya donmuş ya da kumla kaplı şekilde görünüyor.

Her Mercedes-Benz, müşterisinin hayatını kolaylaştırıyor ve yolculukları sunduğu olağanüstü konfor ve hizmetlerle rahatlatıcı bir deneyime dönüştürüyor. Otomobil içindeki sayısız kişiselleştirme seçeneğinin yanı sıra 22 dilde destek sunan Mercedes-Benz Müşteri Destek Merkezi sayesinde gerçekleşiyor. Bu bölümün kahramanı ise E-Serisi. Yıldız, Mercedes Benz tarafından sağlanan birçok hizmeti temsil eden çok sayıda renkli pikselden oluşuyor.

Mercedes-Benz otomobilleri tüm duyular için lüks bir deneyim sunuyor. Birçok küçük ayrıntı birleşerek duygusal bir bütün oluşturuyor. Bunlara aktif otomobil içi koku da dahil. Mercedes Benz, 2013 yılında S-Serisi’nde AIR BALANCE sistemini tanıtarak otomobil içini kişiselleştirmek için gerçek parfüm sunan ilk otomobil üreticisi oldu. Bu sistem kokuyu torpido gözündeki bir şişe aracılığıyla gizlice dağıtıyor. Her bir modelin karakterine uygun olarak yaratılmış 20 ayrı koku sunuluyor. Kampanyada yıldız bu kez, çiçek desenleriyle süslenmiş olarak görünüyor.

Künye

Fikri, konsept ve uygulama: team x

Prodüksiyon: ICONOCLAST Germany

Yönetmen: Arnaud Bresson, Haw-Lin

Fotoğraf: Raul Suciu

Related Posts

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI; markanın enerjisi ve karakteriyle örtüşen tenis sporunu Türkiye’de desteklemeye devam ediyor. MINI bu vizyonla, teniste Türkiye’nin adını uluslararası arenada başarıyla duyuran milli sporcumuz Zeynep…

Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde geçtiğimiz seneye göre 23 sıra yükselerek,…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 14 views
MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 13 views
Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

Audi Q5’te Üçüncü Nesil Dönemi Başladı: Dijitalleşme, MHEV Plus ve quattro Gücü

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 15 views
Audi Q5’te Üçüncü Nesil Dönemi Başladı: Dijitalleşme, MHEV Plus ve quattro Gücü

Mikromobilitenin Öncüsü Yeni Citroën Ami Ağustosta Türkiye’de!

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 15 views
Mikromobilitenin Öncüsü Yeni Citroën Ami Ağustosta Türkiye’de!

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 338 views
Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 339 views
Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor