MG, Türkiye’de Çekilen Reklam Filmiyle Kristal Elma Ödülü’ne Layık Görüldü!

Doğan Trend Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MG, Türkiye’nin reklam ve pazarlama dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan ve 1988’den beri reklamcılık alanında yaratıcı kampanyaların yarıştığı Kristal Elma Ödülleri’nde “MG4 Çıkışı” reklam filmiyle kendi kategorisinde Kristal Elma ödülü kazandı!

MG, Reklamcılar Derneği tarafından gerçekleştirilen 36. Kristal Elma Ödülleri’nde TV & Sinema Ana Kategorisi’nde Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri/Hizmetleri & Turizm ve Taşımacılık Alt Kategorisinde “MG4 Çıkışı” isimli reklam filmiyle Kristal Elma ödülüne layık görüldü. Geçtiğimiz yıl Türkiye’de “En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası” unvanını kazanan MG, “Doğuştan %100 Elektrikli” MG4 modeli için hazırladığı “MG4 Çıkışı” reklam filmiyle sektörde bir ilke imza attı. Bu reklam filmi aynı zamanda, geçtiğimiz haziran ayında gerçekleşen Brandverse’de Otomotiv ve Yan Sanayi Kategorisi’nde Altın Ödülü kazanırken, Türkiye dışında farklı ülkelere de ihraç edildi.

3.8 saniyede hızlı yolculuk!

MG, hatchback segmentine ilk kez giren MG4 modeliyle genç kitlelere ulaşmayı hedefliyor. Doğuştan %100 elektrikli olan MG4, markanın elektrik dönüşümüne inancını simgelerken, etkileyici tasarımı ve 3.8 saniyede 0’dan 100 km/sa hıza ulaşabilmesiyle öne çıkıyor. “MG4 Çıkışı” isimli reklam filmi, MG4’ün değişim yaratmaktaki büyük gücünü 0’dan 100 km/s hıza çıktığı 3.8 saniyede araç içindeki tüm canlıların saçları üzerinden anlatıyor. Film, saçların dönüşümü ve MG4’ün hayatları dönüştürücü gücü arasında paralellik kuruyor.

MG4 performans ve verimliliği elektrikli sürüş keyfiyle birleştiriyor

%100 elektrikli MG4 Electric, Türkiye’de, Comfort ve Luxury donanımlarıyla sırasıyla 170 PS ve 204 PS güç seviyesi ve yine 492 ve 577 km şehir içi menzil seçeneği ile satışa sunuluyor. MG4, çocuk ve yetişkin yolcuların, trafikteki diğer araçlar ile yayaların güvenliği ve sürüş destek fonksiyonlarının test edildiği Euro NCAP’ten tam puan olan 5 yıldızı aldı. MG4 Electric, sınıfının üstünde boyutları, sportif tasarımı, arkadan itişli sürüş sistemi, 50:50 ağırlık dağılımı, üstün sürüş özellikleri, üst düzey elektrik verimliliği ve yenilikçi sürüş destek sistemleri ile konforu ve yüksek performansı aynı anda sunuyor.

Related Posts

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 – Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan otomatik şarj hizmetini sunuyor. Autocharge uyumlu araçlarda şarjı otomatik başlatan…

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli bir başarıya daha imzasını attı. Bu kapsamda yeni C5 Aircross, 2026…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği