AVIS TÜRKİYE, KÜRESEL ARENADA 16. KEZ MÜŞTERİ DENEYİMİ LİDERİ

Avis Türkiye, 2024’te de Müşteri Tavsiye Skoru’nda 1’nci lig kategorisinde zirvede yer alarak uluslararası ölçekte 16. kez liderlik koltuğuna oturdu.

Türkiye’nin lider mobilite markası Otokoç Otomotiv çatısı altında faaliyet gösteren ve bu yıl 50. yılını kutlamaya hazırlanan Avis Türkiye, müşteri memnuniyetindeki istikrarlı başarısını bir kez daha taçlandırdı. Geride bıraktığımız 2024 yılında da Avis Budget Group EMEA Bölgesi’ndeki en yüksek Müşteri Tavsiye Skoru’na (NPS – Net Promoter Score) ulaşarak 16. kez zirvede yer alan Avis Türkiye, bu alandaki liderliğini uluslararası ölçekte daha da pekiştirdi.

“Müşteri Memnuniyeti Birincil Gündemimiz”

Müşteri memnuniyetinin tüm ticari faaliyetlerinin merkezinde yer aldığını ve Avis Türkiye’nin başarısının ardında müşteri odaklı yaklaşım ve üstün hizmet anlayışının bulunduğunu belirten Otokoç Otomotiv Şirket Lideri İnan Ekici, konuyla ilgili görüşlerini şu sözlerle dile getirdi: “Müşteri deneyimi odağımız Türkiye’ye bir 1.lik daha getirdi. Avis Budget Group’un 2024 yılı NPS liginde bir kez daha zirveye yerleşmiş olması, müşteri odaklı yaklaşımımızın, emeğimizin ve tutkumuzun açık bir göstergesi. Bu başarı aynı zamanda müşterilerimizin bizlere sunduğu geri bildirimlerle şekillenen, son derece gerçekçi ve değerli bir sonuç olma özelliği taşıyor. Araç kiralama süreçlerinde hayata geçirdiğimiz operasyonel mükemmeliyet anlayışının, sahadaki özverili çalışmalarla birleşmesi ve 16 yıldır böylesine gurur verici bir başarıyı sürdürmek hepimiz için büyük bir mutluluk ve motivasyon kaynağı. Sadece süreçlerimizi değil, müşteri deneyimini de bir üst seviyeye taşıyan bu başarının mimarları olan ekip arkadaşlarımı yürekten kutluyor, birlikte daha nice zirvelere ulaşmayı diliyorum. Müşteri deneyimi; güçlü bir markanın başarıya giden yolculuğunda arkasında pek çok emeği, çalışmayı barındıran bir bütün. Ana odakta bu alan için çalışan arkadaşlarımızla birlikte diğer ekiplerin de yoğun iş birliği ile sistematik ilerleyen bir süreç. Hep daha iyiyi arama yönünde de çok isabetli bir araç. Tüm bu birleşimin bir sonucu olarak ‘Markalaşmış Müşteri Deneyimi’ni yaratmamız da Müşteri Tavsiye Skoru birinciliğimizi sürdürmek adına attığımız adımlardan yalnızca bir tanesi. Avis Türkiye olarak, müşteri yolculuğunun her aşamasında değer üretmeyi ve deneyimi sürekli iyileştirmeyi birincil gündemimiz olarak görmeye devam edeceğiz.”

Related Posts

Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

Alman otomobil üreticisi Opel’in B-SUV sınıfındaki modeli yeni Frontera, cesur ve yalın tasarım felsefesinin yeni ve sağlam bir yorumu olarak öne çıkıyor. Bununla birlikte Opel, Frontera sahiplerine, araçlarını daha işlevsel…

Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Saft iş birliği ile geliştirdiği, Fransa merkezli ortak araştırma projesi IBIS teknolojisini barındıran ilk prototip aracını tanıttı. Daha verimli, sürdürülebilir ve maliyet etkin bir…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Yeni Jeep Avenger 4xe Türkiye’de!

Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

  • By admin
  • Eylül 21, 2025
  • 50 views
Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

  • By admin
  • Eylül 21, 2025
  • 52 views
Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

Škoda’nın En Erişilebilir Elektrikli SUV Modeli EPIQ, Münih’te Sahne Aldı

  • By admin
  • Eylül 19, 2025
  • 135 views
Škoda’nın En Erişilebilir Elektrikli SUV Modeli EPIQ, Münih’te Sahne Aldı

Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

  • By admin
  • Eylül 19, 2025
  • 134 views
Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de

  • By admin
  • Eylül 18, 2025
  • 264 views
BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de