Petrol Ofisi’nin Madeni Yağlar Asistanı Lubi’ye yeni özellikler eklendi

Türkiye madeni yağ pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu tarafından madeni yağ teknolojisi konusunda kullanıcıların hayatını kolaylaştırma amacıyla geliştirilen ve sektörde bir ilk olan madeni yağlar asistanı Lubi, yepyeni özellikleri ile büyük ilgi görüyor.

Türkiye madeni yağ pazarının 14 yıldır geleneksel lideri olan Petrol Ofisi Grubu, müşteri deneyimini en üst seviyeye taşıyan madeni yağlar asistanı Lubi’ye yeni özellikler ekleyerek sektörde ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor.

Sunduğu hizmetlerle kullanıcıların güvenini kazanan ve yedi ay gibi kısa bir sürede yaklaşık 6 bin talep ile aracına en uygun madeni yağı belirleme konusunda tavsiyelerde bulunan Lubi, toplamda 4 bine yakın talep ile de daha önce kullandıkları ürünlere karşılık gelen Petrol Ofisi ürünü madeni yağları önerdi.

Sektörün ilk sesli mesaj özellikli dijital asistanı Lubi

Petrol Ofisi Grubu’nun daha hızlı ve pratik hizmet misyonuyla yine sektörde bir ilke imza atarak sesli mesaj özelliği entegre ettiği Lubi’de, yapay zekâ desteğiyle mesajlar üzerinden duygu durum tespiti ve raporlaması yapılabiliyor. Eklenen İngilizce ve Rusça dil alternatifleriyle daha fazla kullanıcının hayatını kolaylaştıracak Lubi’de yapay zekâ destekli dil asistanları da yer alıyor. Aynı zamanda yeni eklenen diğer özelliklerle beraber, ürün seçimi sonrası listeleme gibi bölümleri sayesinde kullanıcı deneyiminin zenginleştirilmesi hedefleniyor.

“Dijitalleşen dünyanın trendlerine uygun bir şekilde inovasyonlarımızı sürdürüyoruz”

Konuyla ilgili açıklama yapan Petrol Ofisi Grubu Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, “Petrol Ofisi Grubu’nun madeni yağlar ekibi olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için hem satış öncesi hem de satış sonrası tüm süreçlerde müşteri odaklı ve yenilikçi bir yaklaşım benimsiyoruz. Her geçen gün daha hızlı dijitalleşen dünyamızın trendlerine uygun bir şekilde inovasyonlarımıza devam ediyoruz. Bu doğrultuda yapay zekâ destekli Lubi gibi programlarımıza yeni özellikler ekleyerek kullanıcı deneyimini daha da zenginleştiriyor, onların hayatlarını kolaylaştırmak için çözümlerimizi daha hızlı ve etkili hale getiriyoruz. İlerlemenin bir hedef değil bir yolculuk olduğunun bilinci ile ortaya çıkacak teknolojik gelişmelere ve ihtiyaçlara göre Lubi’yi yeni özelliklerle güçlendirmeye devam edeceğiz.” dedi.

En uygun madeni yağ ürününü saniyeler içinde ekrana getiriyor

Sunduğu özellikler sayesinde Lubi, kullanıcıların araçları için Petrol Ofisi’nin tüm araçlara yönelik geniş ürün gamı arasından en doğru tercihi yapmasına olanak tanıyor. Araç markası, modeli ve model yılı girildiğinde, motor üreticisinin önermiş olduğu standartlarda Petrol Ofisi madeni yağlarından en uygun olanı kullanıcıya sunuluyor. Ayrıca Lubi, uygulama alanına göre Petrol Ofisi çözümünü saniyeler içinde ekrana getiriyor. Kullanıcılar farklı markalara ait ürünlerin ismini yazarak veya direkt fotoğrafını göndererek de tavsiyeler alabiliyor. Arka planda geliştirilen görüntü işleme ve yapay zekâ sayesinde çekilen fotoğraftaki ürün tanınıyor ve Petrol Ofisi çözümü sunulabiliyor. Önerilerin yanı sıra ürünlerin teknik ve güvenlik bilgilerini içeren formları saniyeler içinde iletiyor. Ürün kataloglarını da PDF formatında müşteriye ulaştırabilen Lubi, kullanıcı konumunu paylaştığında bu konuma en yakın Petrol Ofisi Maxima yağ değişim merkezlerini ve satın alım noktalarını kendisine gösteriyor. Böylelikle kullanıcılar, önerilen ürünlerin içeriklerine erişebiliyor ve yağ değişim merkezlerine yönlendiriliyor.

Petrol Ofisi Madeni Yağlar Asistanı Lubi’ye 0850 339 19 19 numarası üzerinden ulaşılabiliyor.


Related Posts

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 – Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan otomatik şarj hizmetini sunuyor. Autocharge uyumlu araçlarda şarjı otomatik başlatan…

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli bir başarıya daha imzasını attı. Bu kapsamda yeni C5 Aircross, 2026…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği