“Çünkü O Bir Mercedes-Benz.”

Yaklaşık 140 yıl önce otomobilin icadından bu yana Mercedes-Benz, öncü ruhu ve olağanüstü olanı yaratma dürtüsüyle bireysel mobilitenin sürekli gelişimini şekillendirdi. Bu nedenle de Mercedes-Benz, ABD’li marka danışmanlık şirketi Interbrand’e göre bugün dünyanın en değerli lüks otomobil markası.

Otomobil güvenliği konusunda öncü olan Mercedes-Benz, benzersiz Gerçek Yaşam Güvenliği felsefesiyle de sürekli olarak yeni teknolojik ölçütler belirliyor. Kampanyanın ilgili bölümünde, dünyada türünün ilki olan bir çarpışmanın pilot X-Ray testi örneği sergileniyor. Saniyede 1.000’e varan bir hızla çekilen ultra kısa X-Ray görüntüleri, çarpışma testi sırasında C-Serisi otomobilini tarıyor. Amaç, otomobil içindeki veya çarpışma testi mankeninin içindeki gizli eklemler de dahil olmak üzere çarpışma anında meydana gelen en küçük değişiklikleri görünür kılmak. Bu kısa hikâye, yıldızın X-Ray görüntüsüyle görsel olarak ifade ediliyor.

Mercedes-Benz en yüksek kalite standartlarını karşılamak için her bir ayrıntıyı düşünerek otomobillerini kapsamlı dayanıklılık testlerinden geçiriyor. Buna bir örnek de aşırı hava koşulları. Sağanak yağmurdan kasırga şiddetinde rüzgarlara, kar fırtınalarına ve eksi 40 dereceye kadar düşük sıcaklıklardan tropikal iklimlerde yaşanan 60 veya 70 dereceye kadar yüksek asfalt sıcaklıklara kadar kendi iklim tünellerinde test ediliyor.​ EQS ile anlatılan kısa hikâyede Mercedes yıldızı ya donmuş ya da kumla kaplı şekilde görünüyor.

Her Mercedes-Benz, müşterisinin hayatını kolaylaştırıyor ve yolculukları sunduğu olağanüstü konfor ve hizmetlerle rahatlatıcı bir deneyime dönüştürüyor. Otomobil içindeki sayısız kişiselleştirme seçeneğinin yanı sıra 22 dilde destek sunan Mercedes-Benz Müşteri Destek Merkezi sayesinde gerçekleşiyor. Bu bölümün kahramanı ise E-Serisi. Yıldız, Mercedes Benz tarafından sağlanan birçok hizmeti temsil eden çok sayıda renkli pikselden oluşuyor.

Mercedes-Benz otomobilleri tüm duyular için lüks bir deneyim sunuyor. Birçok küçük ayrıntı birleşerek duygusal bir bütün oluşturuyor. Bunlara aktif otomobil içi koku da dahil. Mercedes Benz, 2013 yılında S-Serisi’nde AIR BALANCE sistemini tanıtarak otomobil içini kişiselleştirmek için gerçek parfüm sunan ilk otomobil üreticisi oldu. Bu sistem kokuyu torpido gözündeki bir şişe aracılığıyla gizlice dağıtıyor. Her bir modelin karakterine uygun olarak yaratılmış 20 ayrı koku sunuluyor. Kampanyada yıldız bu kez, çiçek desenleriyle süslenmiş olarak görünüyor.

Künye

Fikri, konsept ve uygulama: team x

Prodüksiyon: ICONOCLAST Germany

Yönetmen: Arnaud Bresson, Haw-Lin

Fotoğraf: Raul Suciu

Related Posts

Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

Alman otomobil üreticisi Opel’in B-SUV sınıfındaki modeli yeni Frontera, cesur ve yalın tasarım felsefesinin yeni ve sağlam bir yorumu olarak öne çıkıyor. Bununla birlikte Opel, Frontera sahiplerine, araçlarını daha işlevsel…

Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Saft iş birliği ile geliştirdiği, Fransa merkezli ortak araştırma projesi IBIS teknolojisini barındıran ilk prototip aracını tanıttı. Daha verimli, sürdürülebilir ve maliyet etkin bir…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Yeni Jeep Avenger 4xe Türkiye’de!

Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

  • By admin
  • Eylül 21, 2025
  • 307 views
Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

  • By admin
  • Eylül 21, 2025
  • 306 views
Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

Škoda’nın En Erişilebilir Elektrikli SUV Modeli EPIQ, Münih’te Sahne Aldı

  • By admin
  • Eylül 19, 2025
  • 389 views
Škoda’nın En Erişilebilir Elektrikli SUV Modeli EPIQ, Münih’te Sahne Aldı

Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

  • By admin
  • Eylül 19, 2025
  • 388 views
Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de

  • By admin
  • Eylül 18, 2025
  • 519 views
BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de