Hyundai’nin Marka Değeri 23 Milyar Dolar’a Yükseldi

Hyundai, Interbrand’e göre marka değerini 5 yılda yüzde 63 artırarak 23 Milyar dolara çıkardı.

Hyundai Motor Company, marka değerinin 23 milyar dolara ulaştığını ve aynı zamanda Interbrand’in 2024’teki “En İyi Global Markaları” arasında yer aldığını açıkladı. Global olarak dünyanın en değerli markalarından biri olan Hyundai, bu atılımla beraber 30’uncu sıraya yerleşti. Marka gücünü ve sıralamasını her yıl düzenli olarak artıran Hyundai, son beş yıl içinde marka değerinde de yüzde 63’lük bir artış gösterdi.

Hyundai’nin marka değerindeki büyümeye katkıda bulunan temel faktörler arasında markanın ‘İnsanlık İçin İlerleme’ marka vizyonu var. Hyundai, özellikle IONIQ model serileriyle dünya çapındaki etkisini artırdı. “Dünya Otomobil Ödülleri”nde liderliği kimseye kaptırmayan Hyundai, IONIQ modelleriyle birlikte J.D. Power, Red Dot ve IF Design gibi kuruluşlardan da tam not alarak etkisini ve gücünü artırdı.

Hyundai, stratejik girişimleriyle de marka etkisini genişletti. Hyundai Motor Grubu İnovasyon Merkezi Singapur’un (HMGICS) tamamlanmasının ardından, Hyundai Motor Grubu Metaplant America (HMGMA), Ulsan’daki elektrikli araç tesisi ve Suudi Arabistan’daki yeni fabrikayla beraber gelecekteki mobiliteye de önemli yatırımlar yapan marka, böylelikle global gücünü güvence altına almaya devam ediyor. Global bir marka danışmanlık firması olan Interbrand, her yıl büyük şirketleri inceleyerek derecelendiriyor. Bu araştırmalardaki sıralamalar üç faktöre dayanıyor: finansal performans analizi, markanın rolü ve markanın rekabet gücü. Hyundai’nin bu yükselişi, markanın istikrarlı büyümesinin ve sağlam performansının bir kanıtı olarak nitelendiriliyor.

Related Posts

Otonom Sürüş: ZF, ADAS Çözümlerini Daha da Güçlendiriyor

ZF, ADAS (gelişmiş sürücü destek sistemleri) için kullanılan akıllı kameralarda pazar lideridir Avrupa Birliği’nde yeni tescil edilen tüm araçların acil frenleme, şerit takibi veya akıllı hız kontrolüne yönelik destek sistemleriyle…

Yılın Premium Otomobili Mercedes-AMG GT

Otomotiv Gazetecileri Derneği’nin (OGD) bu yıl 10’uncusunu düzenlediği Türkiye’de Yılın Otomobili 2025 yarışmasında premium segmentte ilk kez verilen ödülün kazananı Mercedes-AMG GT oldu. Otomotiv Gazetecileri Derneği’nin (OGD) düzenlediği ve sektörün…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Otonom Sürüş: ZF, ADAS Çözümlerini Daha da Güçlendiriyor

  • By admin
  • Haziran 20, 2025
  • 38 views
Otonom Sürüş: ZF, ADAS Çözümlerini Daha da Güçlendiriyor

Yılın Premium Otomobili Mercedes-AMG GT

  • By admin
  • Haziran 19, 2025
  • 53 views
Yılın Premium Otomobili Mercedes-AMG GT

Petlas Karbon Ayak İzini %16,4 Azalttı

  • By admin
  • Haziran 19, 2025
  • 53 views
Petlas Karbon Ayak İzini %16,4 Azalttı

Honda Türkiye’ye Brandverse Awards’ta iki altın ödül

  • By admin
  • Haziran 19, 2025
  • 51 views
Honda Türkiye’ye Brandverse Awards’ta iki altın ödül

ÜÇTE ÜÇLÜK BAŞARI: MAİS’E ÜST ÜSTE ÜÇÜNCÜ KEZ  “YILIN BASIN LANSMANI” ÖDÜLÜ

  • By admin
  • Haziran 18, 2025
  • 73 views
ÜÇTE ÜÇLÜK BAŞARI: MAİS’E ÜST ÜSTE ÜÇÜNCÜ KEZ  “YILIN BASIN LANSMANI” ÖDÜLÜ

Fiat 600 ‘1000 Miglia’da Sahnede

  • By admin
  • Haziran 18, 2025
  • 76 views
Fiat 600 ‘1000 Miglia’da Sahnede