Honda Türkiye’ye Brandverse Awards’ta iki altın ödül

Honda Türkiye, Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde hem otomobil hem de motosiklet kategorilerinde altın ödül aldı. Motosiklet kategorisinde yedinci kez altın ödülün sahibi olan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını ileri taşımaya devam ederken; bu yıl ilk kez Honda Türkiye otomobil kategorisinde de altın ödül kazandı.

Pazarlama ve sosyal medya alanının en prestijli ödüllerinden biri olan Brandverse Awards ödül töreni, Hilton İstanbul Bomonti Hotel’de gerçekleştirildi. Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) desteklediği Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde otomobil ve motosiklet kategorilerinde altın ödüllerin sahibi Honda Türkiye oldu. Motosiklet kategorisinde yedinci kez altın ödülü kazanan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını ileri taşımaya devam etti. Bu yıl ilk kez otomobil kategorisinde de altın ödülün sahibi olan Honda Türkiye’nin takipçileriyle sosyal medya hesaplarından kurduğu güçlü bağ taçlandırıldı.

Ödüller kapsamında; SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde binlerce markanın sosyal medya hesabı, 1 Nisan 2024 – 1 Nisan 2025 tarihleri arasında SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. Bu bölümde verilen ödüller için marka başvuruları kabul edilmezken; markaların sosyal medya performansları, tamamen istatiksel olarak sosyal medya marka endeksi puanlarına göre değerlendirildi. Markaların sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı kategorideki verisi değerlendirilerek kazananlar belirlendi. Bu değerlendirmeler sonucunda da Honda Türkiye, motosiklet kategorisindeki başarılı performansı ile bir kez daha altın ödüle ulaşırken; otomobil kategorisinde de sosyal medyadaki başarısını kanıtladı.

Related Posts

Yılın Premium Otomobili Mercedes-AMG GT

Otomotiv Gazetecileri Derneği’nin (OGD) bu yıl 10’uncusunu düzenlediği Türkiye’de Yılın Otomobili 2025 yarışmasında premium segmentte ilk kez verilen ödülün kazananı Mercedes-AMG GT oldu. Otomotiv Gazetecileri Derneği’nin (OGD) düzenlediği ve sektörün…

Petlas Karbon Ayak İzini %16,4 Azalttı

Türkiye’nin lider lastik üreticisi Petlas, sürdürülebilirlik vizyonu doğrultusunda çevresel ve toplumsal sorumlulukları merkezine alarak 2030 yılına kadar karbon emisyonlarını %58 oranında azaltmayı hedefliyor. Türkiye’nin lider lastik üreticisi Petlas, sürdürülebilirlik vizyonu…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Yılın Premium Otomobili Mercedes-AMG GT

  • By admin
  • Haziran 19, 2025
  • 23 views
Yılın Premium Otomobili Mercedes-AMG GT

Petlas Karbon Ayak İzini %16,4 Azalttı

  • By admin
  • Haziran 19, 2025
  • 23 views
Petlas Karbon Ayak İzini %16,4 Azalttı

Honda Türkiye’ye Brandverse Awards’ta iki altın ödül

  • By admin
  • Haziran 19, 2025
  • 22 views
Honda Türkiye’ye Brandverse Awards’ta iki altın ödül

ÜÇTE ÜÇLÜK BAŞARI: MAİS’E ÜST ÜSTE ÜÇÜNCÜ KEZ  “YILIN BASIN LANSMANI” ÖDÜLÜ

  • By admin
  • Haziran 18, 2025
  • 45 views
ÜÇTE ÜÇLÜK BAŞARI: MAİS’E ÜST ÜSTE ÜÇÜNCÜ KEZ  “YILIN BASIN LANSMANI” ÖDÜLÜ

Fiat 600 ‘1000 Miglia’da Sahnede

  • By admin
  • Haziran 18, 2025
  • 48 views
Fiat 600 ‘1000 Miglia’da Sahnede

Türkiye’de Yılın Otomobili “BYD SEAL U” Seçildi

  • By admin
  • Haziran 18, 2025
  • 52 views
Türkiye’de Yılın Otomobili “BYD SEAL U” Seçildi