Honda Türkiye’ye Brandverse Awards’ta iki altın ödül

Honda Türkiye, Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde hem otomobil hem de motosiklet kategorilerinde altın ödül aldı. Motosiklet kategorisinde yedinci kez altın ödülün sahibi olan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını ileri taşımaya devam ederken; bu yıl ilk kez Honda Türkiye otomobil kategorisinde de altın ödül kazandı.

Pazarlama ve sosyal medya alanının en prestijli ödüllerinden biri olan Brandverse Awards ödül töreni, Hilton İstanbul Bomonti Hotel’de gerçekleştirildi. Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) desteklediği Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde otomobil ve motosiklet kategorilerinde altın ödüllerin sahibi Honda Türkiye oldu. Motosiklet kategorisinde yedinci kez altın ödülü kazanan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını ileri taşımaya devam etti. Bu yıl ilk kez otomobil kategorisinde de altın ödülün sahibi olan Honda Türkiye’nin takipçileriyle sosyal medya hesaplarından kurduğu güçlü bağ taçlandırıldı.

Ödüller kapsamında; SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde binlerce markanın sosyal medya hesabı, 1 Nisan 2024 – 1 Nisan 2025 tarihleri arasında SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. Bu bölümde verilen ödüller için marka başvuruları kabul edilmezken; markaların sosyal medya performansları, tamamen istatiksel olarak sosyal medya marka endeksi puanlarına göre değerlendirildi. Markaların sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı kategorideki verisi değerlendirilerek kazananlar belirlendi. Bu değerlendirmeler sonucunda da Honda Türkiye, motosiklet kategorisindeki başarılı performansı ile bir kez daha altın ödüle ulaşırken; otomobil kategorisinde de sosyal medyadaki başarısını kanıtladı.

Related Posts

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

Üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, 4×4 teknolojisindeki 55 yıllık köklü mirasını devam ettiriyor. İlk kez 1970 yılında pazara sunulan Jimny LJ10 modeli ile 4×4 dünyasına iddialı…

Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

130. kuruluş yılını kutlayan Škoda, station wagon modellerinin geleceğine ışık tutan Vision O konsept modelinin ilk tasarım detaylarını paylaştı. Eylül ayında Münih’te gerçekleşecek dünya prömiyeri ile ilk gösterimi yapılacak Škoda’nın…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 81 views
Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 82 views
Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak Marina’da

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 89 views
Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak Marina’da

Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları ile Çok Daha Dikkat Çekici!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 83 views
Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları ile Çok Daha Dikkat Çekici!

Maserati’nin Yepyeni Süper Spor Otomobili MCPURA Goodwood’da Görücüye Çıktı!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 83 views
Maserati’nin Yepyeni Süper Spor Otomobili MCPURA Goodwood’da Görücüye Çıktı!

Jeep® Markası “Jurassic World: Yeniden Doğuş” Filminin Vizyona Girmesini Özel Bir Kampanyayla Kutluyor!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 81 views
Jeep® Markası “Jurassic World: Yeniden Doğuş” Filminin Vizyona Girmesini Özel Bir Kampanyayla Kutluyor!