Honda Türkiye’ye Brandverse Awards’ta iki altın ödül

Honda Türkiye, Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde hem otomobil hem de motosiklet kategorilerinde altın ödül aldı. Motosiklet kategorisinde yedinci kez altın ödülün sahibi olan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını ileri taşımaya devam ederken; bu yıl ilk kez Honda Türkiye otomobil kategorisinde de altın ödül kazandı.

Pazarlama ve sosyal medya alanının en prestijli ödüllerinden biri olan Brandverse Awards ödül töreni, Hilton İstanbul Bomonti Hotel’de gerçekleştirildi. Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) desteklediği Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde otomobil ve motosiklet kategorilerinde altın ödüllerin sahibi Honda Türkiye oldu. Motosiklet kategorisinde yedinci kez altın ödülü kazanan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını ileri taşımaya devam etti. Bu yıl ilk kez otomobil kategorisinde de altın ödülün sahibi olan Honda Türkiye’nin takipçileriyle sosyal medya hesaplarından kurduğu güçlü bağ taçlandırıldı.

Ödüller kapsamında; SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde binlerce markanın sosyal medya hesabı, 1 Nisan 2024 – 1 Nisan 2025 tarihleri arasında SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. Bu bölümde verilen ödüller için marka başvuruları kabul edilmezken; markaların sosyal medya performansları, tamamen istatiksel olarak sosyal medya marka endeksi puanlarına göre değerlendirildi. Markaların sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı kategorideki verisi değerlendirilerek kazananlar belirlendi. Bu değerlendirmeler sonucunda da Honda Türkiye, motosiklet kategorisindeki başarılı performansı ile bir kez daha altın ödüle ulaşırken; otomobil kategorisinde de sosyal medyadaki başarısını kanıtladı.

Related Posts

Škoda’nın En Erişilebilir Elektrikli SUV Modeli EPIQ, Münih’te Sahne Aldı

Škoda, yeni tamamen elektrikli Epiq modelini IAA Münih Fuarı’nda sergiledi.  2026’da üretime girecek şehirli SUV crossover, cesur ve minimalist tasarımıyla birlikte pratik çözümler de sunuyor. Epiq, markanın yeni Modern Solid…

Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

i30, 140 PS gücündeki 1.5 litrelik mild hibrit motorunu 7 ileri DCT şanzımanla birleştirerek yüksek bir verimlilik sağlıyor. Hyundai Motor Türkiye, C segmentinin en beğenilen modellerinden biri olan i30’u yeniden…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Škoda’nın En Erişilebilir Elektrikli SUV Modeli EPIQ, Münih’te Sahne Aldı

Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

  • By admin
  • Eylül 19, 2025
  • 23 views
Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de

  • By admin
  • Eylül 18, 2025
  • 156 views
BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu

  • By admin
  • Eylül 15, 2025
  • 437 views
MAİS A.Ş. Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu

Huawei Pura 80 Pro : Premium Akıllı Telefon Arayanlara

  • By admin
  • Eylül 14, 2025
  • 490 views
Huawei Pura 80 Pro : Premium Akıllı Telefon Arayanlara

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da Sahne Aldı!

  • By admin
  • Eylül 14, 2025
  • 488 views
Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da Sahne Aldı!