Hyundai Motor Türkiye, Çocukların Hayallerini Gerçeğe Dönüştürdü

Hyundai Motor Türkiye, Kurumsal Sosyal Sorumluluk çalışmalarını çatısı altında topladığı “Hyundai Continue” programı ile resim yarışmasını gelecek seneden itibaren Türkiye genelinde yapmayı hedefliyor.

Hyundai Motor Türkiye, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında bu yıl ilk kez düzenlediği resim yarışmasıyla çocukların dünyadaki sorunları çözecek araç hayallerine hayat verdi. “Dünyayı İyileştiren Araçlar” temasıyla Kocaeli genelinde ilkokul ve ortaokullarda eğitim gören tüm öğrencilerin katılımına açtığı yarışmada fırsat eşitliğini gözeterek özel eğitim öğrencilerini ayrıca değerlendirmeye aldı ve ödüllendirdi. Hyundai Motor Türkiye, çocuklara sürdürülebilir, yenilikçi ve daha iyi bir dünyayı mümkün kılan ulaşım çözümleri hayal etme fırsatı sundu.

100’ün üzerinde başvurunun yapıldığı yarışmada, dereceye giren öğrencilere kendi çizimlerinin 3 boyutlu baskı maketleri ve çeşitli ödüller verildi. Ödül törenine katılan tüm öğrencilere katılım sertifikaları ve sürpriz hediyeler verildi.

Hyundai Motor Türkiye’nin İzmit’teki fabrikasında düzenlenen ödül törenine Kocaeli Vali Yardımcısı Aslan Avşarbey, İzmit Kaymakamı Yusuf Ziya Çelikkaya, il protokolü, Hyundai yöneticileri, öğretmenler, aileler ve öğrenciler katıldı. Törende sergilenen resimler ve 3 boyutlu maketler ise büyük ilgi gördü.

Hyundai Motor Türkiye CEO’su YongJin Alex Kim, törende yaptığı konuşmada şunları söyledi;
“Bu yarışmayla çocuklarımızın hayal dünyasına ortak olmak ve onların gözünden dünyayı iyileştiren araçları görmek bizim için büyük bir ilham kaynağıydı. Her bir resim, daha yaşanabilir bir dünya için umut verici fikirler barındırıyor. Yarışmaya katılan tüm çocuklarımızı yürekten kutluyorum”.

Hyundai Motor Türkiye, bu projeyi sadece bir yarışma olarak değil, aynı zamanda çocuklara hayal kurma, üretme ve fark yaratma alanı sunan sosyal sorumluluk çalışması olarak görüyor. Hyundai Motor Türkiye, resim yarışmasını 2026 yılından itibaren Türkiye genelinde daha geniş bir kapsamla düzenlemeyi ve daha fazla çocuğun bu yaratıcı sürece dahil olmasını sağlamayı hedefliyor.

Hyundai Motor Türkiye, toplumun gelişimine katkı sağlayan projeleriyle yalnızca bir otomotiv markası değil, aynı zamanda geleceğe yön veren bir mobilite çözüm ortağı olmaya da devam ediyor.

Related Posts

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 – Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan otomatik şarj hizmetini sunuyor. Autocharge uyumlu araçlarda şarjı otomatik başlatan…

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli bir başarıya daha imzasını attı. Bu kapsamda yeni C5 Aircross, 2026…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği