Chery Türkiye Müşteri Memnuniyetindeki Üstün Başarısıyla Öne Çıkmaya Devam Ediyor!

Çin’in otomotiv alanındaki en güçlü markalarından Chery, satış performansıyla olduğu kadar satış sonrası hizmetlerdeki müşteri merkezli yaklaşımıyla da öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda 2015 yılından bu yana her yıl düzenlenen Türkiye’nin önde gelen müşteri memnuniyeti değerlendirme platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen Şikayetvar A.C.E. Ödülleri’nin bu yılki sahibi Chery Türkiye oldu. Şikayetvar A.C.E. Ödüllerinde en iyi performans gösteren firma olarak öne çıkan Chery Türkiye, Otomotiv B kategorisinde de birinciliği elde etti. Bu olağanüstü başarı, Chery’nin müşteri memnuniyetine olan bağlılığını vurgulamakla kalmıyor, aynı zamanda küresel stratejisindeki “Önce Kullanıcı” felsefesinin başarısına da dikkat çekiyor.

Dünyanın önde gelen otomotiv üreticilerinden Chery, performansını hızla artırdığı Türkiye pazarına özel uygulama ve hizmetleriyle öne çıkmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetini öne alan yaklaşımı ve tüketicinin her zaman yanında olma prensibiyle her geçen gün daha fazla kullanıcıya ulaşan Chery Türkiye, Şikayetvar A.C.E. (Müşteri Mükemmelliğinde Başarı) Ödüllerinde en iyi performans gösteren firma olarak öne çıktı ve Otomotiv B kategorisinde birinciliği elde etti. Bu olağanüstü başarı, Chery’nin müşteri memnuniyetine olan bağlılığını vurgulamakla kalmıyor, aynı zamanda küresel stratejisindeki “Önce Kullanıcı” felsefesinin başarısına da dikkat çekiyor.

Her yıl sektör liderleri belirleniyor!

Türkiye’nin önde gelen müşteri memnuniyeti değerlendirme platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen Şikayetvar A.C.E. Ödülleri, 2015 yılından bu yana her yıl düzenleniyor. Ödüller, platform tarafından toplanan gerçek müşteri şikayetlerinden ve geri bildirim verilerinden yararlanıyor. Ödüller, şikayetlerin ele alınma verimliliğini, çözüm hızını, müşteri memnuniyetini ve marka sadakatini titizlikle değerlendirerek, müşteri deneyimi yönetiminde sektör liderlerini belirliyor. Türkiye’de hem yerel hem de uluslararası markalar arasında büyük bir özenle takip edilen bir ödül olup değerlendirme sonuçları bir şirketin müşteri hizmetleri becerisinde kanıt niteliğini taşıyor. Şikayetvar A.C.E. jürisi, “Chery, sistematik çözümleriyle sektörde örnek bir başarı sergileyerek, her müşteri temas noktasında üstün hizmet standartlarına örnek oluşturuyor” değerlendirmesiyle Chery Türkiye’yi ödüle layık gördü. Chery Türkiye’yi temsilen ödülü Müşteri Deneyimi Yöneticisi Burak Ağaoğlu, Zeynep Şen, Emre Özocak ve ekip üyeleri alırken, bu başarının markanın hizmete olan sarsılmaz bağlılığından kaynaklandığı vurgulandı.

Chery’nin hizmet ağı ve sunduğu avantajlar sürekli gelişiyor! Chery, Türkiye pazarına girdiği günden bu yana stratejik öncelik olarak yerelleştirilmiş servis yeteneklerinin geliştirilmesine öncelik veriyor. Şirket, Türkiye’deki müşterilerine daha iyi hizmet vermek üzere 24 saat acil yol yardımı, çağrı merkezi, ikame araç ve ücretsiz oto yıkama gibi bir dizi özel hizmet sunuyor. Bu girişimler, araçla ilgili sorunların neden olduğu rahatsızlığı en aza indirirken, aynı zamanda sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamak üzere tasarlanıyor. Chery, hizmet ağını ve kullanıcıya sağladığı avantajları sürekli geliştirerek 100 bini aşkın Türk tüketicisinin güvenini kazandı. Bu rakam yalnızca pazar penetrasyonu açısından önemli olmakla kalmıyor, aynı zamanda kullanıcıların markanın kalitesini, teknik becerisini ve hizmet taahhüdünü onaylama seviyesini de gösteriyor. Chery’nin Türkiye pazarında ürün ihracatından hizmet sunumuna kadar attığı adımlar, “Önce Kullanıcı” felsefesinin evrensel olarak uygulanabilirliğini de vurguluyor. Bu ödül sadece geçmiş başarıları ödüllendirmekle kalmıyor, aynı zamanda markayı kullanıcı deneyiminde daha fazla yenilik yapmaya ve dünya genelinde tüketiciler için daha da değerli seyahat çözümleri üretmeye de teşvik ediyor.

Related Posts

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

Üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, 4×4 teknolojisindeki 55 yıllık köklü mirasını devam ettiriyor. İlk kez 1970 yılında pazara sunulan Jimny LJ10 modeli ile 4×4 dünyasına iddialı…

Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

130. kuruluş yılını kutlayan Škoda, station wagon modellerinin geleceğine ışık tutan Vision O konsept modelinin ilk tasarım detaylarını paylaştı. Eylül ayında Münih’te gerçekleşecek dünya prömiyeri ile ilk gösterimi yapılacak Škoda’nın…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 324 views
Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 325 views
Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak Marina’da

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 332 views
Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak Marina’da

Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları ile Çok Daha Dikkat Çekici!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 326 views
Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları ile Çok Daha Dikkat Çekici!

Maserati’nin Yepyeni Süper Spor Otomobili MCPURA Goodwood’da Görücüye Çıktı!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 327 views
Maserati’nin Yepyeni Süper Spor Otomobili MCPURA Goodwood’da Görücüye Çıktı!

Jeep® Markası “Jurassic World: Yeniden Doğuş” Filminin Vizyona Girmesini Özel Bir Kampanyayla Kutluyor!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 324 views
Jeep® Markası “Jurassic World: Yeniden Doğuş” Filminin Vizyona Girmesini Özel Bir Kampanyayla Kutluyor!