GüzelEnerji, BİS uygulaması ile dijital dönüşümde yeni bir adım attı

Dijital dönüşümü iş süreçlerine entegre etmeye devam eden GüzelEnerji, Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını hayata geçirdi. Geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan ve bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiren BİS, bayilere anlık bildirimlerle ulaşarak dinamik bir yönetim yaklaşımı sunuyor.

Dijital dönüşüm çalışmalarını aralıksız sürdüren GüzelEnerji, Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren bayileri ile dijital bir köprü kurmasına olanak tanıyan Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını devreye aldı. GüzelEnerji çatısı altında faaliyet gösteren TotalEnergies İstasyonları ve M Oil bayilerinin akaryakıt siparişlerinden mobil ödeme entegrasyonlarına, finansal raporlamalardan üniforma siparişlerine, Kalite Ligi skorlarından Hijyen Kalkanı takibine, destek taleplerinden duyuru yönetimine kadar geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan BİS, bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiriyor.

ERP (kurumsal kaynak planlaması) ve CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) gibi yazılım sistemleri ile tam entegrasyon sağlayan uygulama, bayi yönetimini ve istasyon operasyonlarını 360 derece kapsayan mobil bir ekosistem oluşturuyor. Kullanıcı dostu bir arayüze sahip olan BİS, güçlü altyapısı ve interaktif özellikleri sayesinde, bayi yöneticilerinin yanı sıra tüm çalışanlara ulaşarak dinamik ve etkili bir yönetim modeli sunuyor.

Zaman ve maliyetten tasarruf

GüzelEnerji’nin bayileri ile olan iş birliğini yeniden tanımlayan uygulama, anlık bildirimler, interaktif süreç yönetimi ve özelleştirilmiş raporlamalarla iş süreçlerini iyileştirirken, zaman ve maliyetten de tasarruf sağlıyor. Bayilerin ihtiyaçlarına öncelik verilerek tasarlanan uygulama, operasyonel verimliliği artırırken, müşteri memnuniyetini de en üst seviyeye taşıyor. Bayilerin ve GüzelEnerji’nin operasyonel etkinliğini artıran BİS, iletişimde ve verimlilikte de önemli bir artış sağlıyor.

Related Posts

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmetini Genişletiyor

Kullanıcılara en avantajlı kasko seçenekleri sunan Hyundai, onarım süreçlerini de güvence altına alıyor. Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko…

CITROËN’İN YENİ CEO’SU XAVIER CHARDON OLDU!

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën’in yeni CEO’su Xavier Chardon oldu. Thierry Koskas’tan koltuğu devralan Xavier Chardon, 2 Haziran 2025’ten…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Yeni Citroën C3 Türkiye’de Yollara Çıktı!

  • By admin
  • Mayıs 30, 2025
  • 2 views
Yeni Citroën C3 Türkiye’de Yollara Çıktı!

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmetini Genişletiyor

  • By admin
  • Mayıs 30, 2025
  • 6 views
Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmetini Genişletiyor

Yeni Audi Q6 e-tron: Yeni bir Premium SUV deneyimi

  • By admin
  • Mayıs 28, 2025
  • 8 views
Yeni Audi Q6 e-tron: Yeni bir Premium SUV deneyimi

CITROËN’İN YENİ CEO’SU XAVIER CHARDON OLDU!

  • By admin
  • Mayıs 28, 2025
  • 10 views
CITROËN’İN YENİ CEO’SU XAVIER CHARDON OLDU!