BYD’nin Yeni Modellerine Yoğun İlgi 6.591 Adetlik Satış Getirdi

BYD Türkiye’nin 15 Kasım’da gerçekleştirdiği yeni dönem lansmanı sonrasında, markanın elektrikli ve şarj edilebilir hibrit modellerine Türk tüketicileri yoğun ilgi gösterdi. Lansmanda ilk kez pazara sunulan E segmentindeki amiral gemisi sedan modeli HAN, tam elektrikli dört çeker D sedan modeli SEAL AWD, elektrikli hatchback modeli DOLPHIN, tam elektrikli D-SUV SEAL U EV ve yeniden satışa sunulan şarj edilebilir hibrit D-SUV SEAL U DM-i ve tam elektrikli C-SUV ATTO 3 modelleriyle toplamda 6 araçtan oluşan güçlü bir ürün gamı tanıtıldı. BYD Türkiye, bu ürün gamıyla 32 günlük kısa bir süre içinde toplam 6.591 adetlik etkileyici bir satış performansı yakaladı.

“Lansman sonrasında 6.591 araç satışı, markamıza duyulan güvenin pazarda karşılık bulduğunun göstergesi”

BYD modellerine Türk tüketicilerin gösterdiği ilgiden büyük mutluluk duyduklarını belirten BYD Türkiye’nin Genel Müdürü İsmail Ergun, “15 Kasım’da gerçekleştirdiğimiz lansmanımızın ardından, sadece otuz iki günde 6.591 adet otomobili müşterilerimizle buluşturarak yılı güçlü bir şekilde kapattık. Lansman sonrasında 6.591 adetlik satış performansı, markamıza duyulan güvenin pazarda karşılık bulduğunun göstergesidir.Bu süreçte tüm modellerimizin tasarımı, zengin donanım özellikleri, yüksek teknolojisi ve kalitesi müşterilerimiz tarafından büyük beğeni toplarken, modellerimizin fiyat seviyeleri de çok cazip bulundu. BYD SEAL U DM-i modelimizin, 2024 yılındaki toplam 4.525 adetlik satış performansı ile, Türkiye şarj edilebilir hibrit pazarında BYD’yi liderlik konumuna taşıdığını tahmin ediyorum. Ayrıca, BYD’nin yeni enerjili araç (NEV – New Energy Vehicle) konusundaki uzmanlığını, Aralık ayı NEV satış sıralamasındaki güçlü konumuyla göreceğimize inanıyorum. Önümüzdeki dönemde hem ürün yelpazemizi genişletmeyi hem de daha fazla müşteriye ulaşmayı hedefliyoruz. Türk tüketicisinin markamıza gösterdiği yoğun ilgi, bu alandaki talebi net bir şekilde ortaya koyuyor. Stratejimiz, Türkiye’nin genç ve dinamik nüfusunun değişen mobilite ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt vermeyi amaçlıyor. Bundan sonraki süreçte de yenilikçi ürünlerimiz ve müşteri odaklı yaklaşımımızla Türkiye otomotiv pazarına değer katmayı sürdüreceğiz. BYD modellerine gösterilen ilgiden dolayı tüm müşterilerimize teşekkür ederiz” dedi.

Büyük ilgi: BYD’nin tüm iletişim kanallarında yoğun trafik yaşandı

BYD Türkiye’nin geniş ürün yelpazesi ve ‘ulaşılabilir premium’ konsepti, lansman döneminde büyük bir ilgiyle karşılandı. Bu yoğun ilgi, BYD Türkiye’nin sosyal medya hesaplarından web sitesine, çağrı merkezinden showroomlarına kadar tüm iletişim kanallarında yoğun bir trafik oluşturdu. Lansman sonrası satışa sunulan modellere 30 binin üzerinde talep gelirken, BYD showroomları Kasım ve Aralık aylarında yoğun ziyaretçi trafiğiyle hareketli günler yaşadı. Lansman sonrası da yoğun ilgi görmeye devam eden Marka, bekleyen müşterilerine teslimatlarını en hızlı şekilde yapmak için tüm hızıyla çalışmaya devam ediyor.

2025’te de yenilikler hız kesmeyecek

2025 yılına güçlü bir başlangıç yapmayı hedefleyen BYD Türkiye, üçüncü çeyrekte sportif SUV modeli SEALION 7’yi pazara sunmaya hazırlanıyor. Türkiye’nin genç ve dinamik nüfusunun hızla artan elektrikli araç talebine yanıt veren BYD, çevre dostu ve yenilikçi teknolojileriyle otomotiv sektöründe fark yaratmaya devam ediyor.

Blade Batarya teknolojisi ve akıllı sürüş sistemleriyle donatılmış BYD modelleri, sürdürülebilir mobilite çözümleriyle dikkat çekiyor. “Dünyanın Yarını Bugün Türkiye’de” mottosuyla geleceğin mobilite anlayışını şekillendiren BYD Türkiye, yalnızca yenilikçi teknolojileriyle donatılmış otomobillerini değil, aynı zamanda ileri teknolojiye dayalı sürdürülebilir çözümlerini de Türk tüketicilerine sunmaya devam edecek.

Related Posts

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI; markanın enerjisi ve karakteriyle örtüşen tenis sporunu Türkiye’de desteklemeye devam ediyor. MINI bu vizyonla, teniste Türkiye’nin adını uluslararası arenada başarıyla duyuran milli sporcumuz Zeynep…

Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde geçtiğimiz seneye göre 23 sıra yükselerek,…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 181 views
MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 180 views
Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

Audi Q5’te Üçüncü Nesil Dönemi Başladı: Dijitalleşme, MHEV Plus ve quattro Gücü

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 180 views
Audi Q5’te Üçüncü Nesil Dönemi Başladı: Dijitalleşme, MHEV Plus ve quattro Gücü

Mikromobilitenin Öncüsü Yeni Citroën Ami Ağustosta Türkiye’de!

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 182 views
Mikromobilitenin Öncüsü Yeni Citroën Ami Ağustosta Türkiye’de!

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 501 views
Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 501 views
Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor