“Çünkü O Bir Mercedes-Benz.”

Yaklaşık 140 yıl önce otomobilin icadından bu yana Mercedes-Benz, öncü ruhu ve olağanüstü olanı yaratma dürtüsüyle bireysel mobilitenin sürekli gelişimini şekillendirdi. Bu nedenle de Mercedes-Benz, ABD’li marka danışmanlık şirketi Interbrand’e göre bugün dünyanın en değerli lüks otomobil markası.

Otomobil güvenliği konusunda öncü olan Mercedes-Benz, benzersiz Gerçek Yaşam Güvenliği felsefesiyle de sürekli olarak yeni teknolojik ölçütler belirliyor. Kampanyanın ilgili bölümünde, dünyada türünün ilki olan bir çarpışmanın pilot X-Ray testi örneği sergileniyor. Saniyede 1.000’e varan bir hızla çekilen ultra kısa X-Ray görüntüleri, çarpışma testi sırasında C-Serisi otomobilini tarıyor. Amaç, otomobil içindeki veya çarpışma testi mankeninin içindeki gizli eklemler de dahil olmak üzere çarpışma anında meydana gelen en küçük değişiklikleri görünür kılmak. Bu kısa hikâye, yıldızın X-Ray görüntüsüyle görsel olarak ifade ediliyor.

Mercedes-Benz en yüksek kalite standartlarını karşılamak için her bir ayrıntıyı düşünerek otomobillerini kapsamlı dayanıklılık testlerinden geçiriyor. Buna bir örnek de aşırı hava koşulları. Sağanak yağmurdan kasırga şiddetinde rüzgarlara, kar fırtınalarına ve eksi 40 dereceye kadar düşük sıcaklıklardan tropikal iklimlerde yaşanan 60 veya 70 dereceye kadar yüksek asfalt sıcaklıklara kadar kendi iklim tünellerinde test ediliyor.​ EQS ile anlatılan kısa hikâyede Mercedes yıldızı ya donmuş ya da kumla kaplı şekilde görünüyor.

Her Mercedes-Benz, müşterisinin hayatını kolaylaştırıyor ve yolculukları sunduğu olağanüstü konfor ve hizmetlerle rahatlatıcı bir deneyime dönüştürüyor. Otomobil içindeki sayısız kişiselleştirme seçeneğinin yanı sıra 22 dilde destek sunan Mercedes-Benz Müşteri Destek Merkezi sayesinde gerçekleşiyor. Bu bölümün kahramanı ise E-Serisi. Yıldız, Mercedes Benz tarafından sağlanan birçok hizmeti temsil eden çok sayıda renkli pikselden oluşuyor.

Mercedes-Benz otomobilleri tüm duyular için lüks bir deneyim sunuyor. Birçok küçük ayrıntı birleşerek duygusal bir bütün oluşturuyor. Bunlara aktif otomobil içi koku da dahil. Mercedes Benz, 2013 yılında S-Serisi’nde AIR BALANCE sistemini tanıtarak otomobil içini kişiselleştirmek için gerçek parfüm sunan ilk otomobil üreticisi oldu. Bu sistem kokuyu torpido gözündeki bir şişe aracılığıyla gizlice dağıtıyor. Her bir modelin karakterine uygun olarak yaratılmış 20 ayrı koku sunuluyor. Kampanyada yıldız bu kez, çiçek desenleriyle süslenmiş olarak görünüyor.

Künye

Fikri, konsept ve uygulama: team x

Prodüksiyon: ICONOCLAST Germany

Yönetmen: Arnaud Bresson, Haw-Lin

Fotoğraf: Raul Suciu

Related Posts

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 – Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan otomatik şarj hizmetini sunuyor. Autocharge uyumlu araçlarda şarjı otomatik başlatan…

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli bir başarıya daha imzasını attı. Bu kapsamda yeni C5 Aircross, 2026…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

5 – Borusan EnBW Şarj  ile otomatik şarj dönemi:  “Tak‑Çalıştır” özelliği kullanıma sunuldu

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

Toyota C-HR Hybrid GR SPORT ile Sportif Kimliğini Güçlendiriyor

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS 2026 AVRUPA’DA YILIN OTOMOBİLİ ÖDÜLÜ (COTY) İÇİN 7 FİNALİST ARASINA SEÇİLDİ!

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Daha Dinamik, Daha Dijital, Daha Audi… Yeni Nesil Q3 Türkiye’de

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Hyundai Elektrikli Ailesi’nin Amiral Gemisi IONIQ 9 Türkiye’de Satışta

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği

Volvo Car Türkiye, Ekim Ayında Tarihi Satış Rekoruna İmza Attı: Premium segmentte elektrikli ve SUV liderliği