Hyundai’nin Marka Değeri 23 Milyar Dolar’a Yükseldi

Hyundai, Interbrand’e göre marka değerini 5 yılda yüzde 63 artırarak 23 Milyar dolara çıkardı.

Hyundai Motor Company, marka değerinin 23 milyar dolara ulaştığını ve aynı zamanda Interbrand’in 2024’teki “En İyi Global Markaları” arasında yer aldığını açıkladı. Global olarak dünyanın en değerli markalarından biri olan Hyundai, bu atılımla beraber 30’uncu sıraya yerleşti. Marka gücünü ve sıralamasını her yıl düzenli olarak artıran Hyundai, son beş yıl içinde marka değerinde de yüzde 63’lük bir artış gösterdi.

Hyundai’nin marka değerindeki büyümeye katkıda bulunan temel faktörler arasında markanın ‘İnsanlık İçin İlerleme’ marka vizyonu var. Hyundai, özellikle IONIQ model serileriyle dünya çapındaki etkisini artırdı. “Dünya Otomobil Ödülleri”nde liderliği kimseye kaptırmayan Hyundai, IONIQ modelleriyle birlikte J.D. Power, Red Dot ve IF Design gibi kuruluşlardan da tam not alarak etkisini ve gücünü artırdı.

Hyundai, stratejik girişimleriyle de marka etkisini genişletti. Hyundai Motor Grubu İnovasyon Merkezi Singapur’un (HMGICS) tamamlanmasının ardından, Hyundai Motor Grubu Metaplant America (HMGMA), Ulsan’daki elektrikli araç tesisi ve Suudi Arabistan’daki yeni fabrikayla beraber gelecekteki mobiliteye de önemli yatırımlar yapan marka, böylelikle global gücünü güvence altına almaya devam ediyor. Global bir marka danışmanlık firması olan Interbrand, her yıl büyük şirketleri inceleyerek derecelendiriyor. Bu araştırmalardaki sıralamalar üç faktöre dayanıyor: finansal performans analizi, markanın rolü ve markanın rekabet gücü. Hyundai’nin bu yükselişi, markanın istikrarlı büyümesinin ve sağlam performansının bir kanıtı olarak nitelendiriliyor.

Related Posts

Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

Alman otomobil üreticisi Opel’in B-SUV sınıfındaki modeli yeni Frontera, cesur ve yalın tasarım felsefesinin yeni ve sağlam bir yorumu olarak öne çıkıyor. Bununla birlikte Opel, Frontera sahiplerine, araçlarını daha işlevsel…

Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Saft iş birliği ile geliştirdiği, Fransa merkezli ortak araştırma projesi IBIS teknolojisini barındıran ilk prototip aracını tanıttı. Daha verimli, sürdürülebilir ve maliyet etkin bir…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Yeni Jeep Avenger 4xe Türkiye’de!

Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

  • By admin
  • Eylül 21, 2025
  • 81 views
Yeni Opel Frontera Hayatı Kolaylaştıran Aksesuarları ile Daha Pratik, Sağlam ve Çok Yönlü!

Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

  • By admin
  • Eylül 21, 2025
  • 82 views
Stellantis’in IBIS ile Donatılan İlk Prototipi Gerçek Sürüş Koşullarında Testlere Başladı!

Škoda’nın En Erişilebilir Elektrikli SUV Modeli EPIQ, Münih’te Sahne Aldı

  • By admin
  • Eylül 19, 2025
  • 166 views
Škoda’nın En Erişilebilir Elektrikli SUV Modeli EPIQ, Münih’te Sahne Aldı

Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

  • By admin
  • Eylül 19, 2025
  • 164 views
Hyundai’nin Beklenen Modeli i30 Türkiye’de Yeniden Satışta

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de

  • By admin
  • Eylül 18, 2025
  • 296 views
BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de