Hyundai’nin Marka Değeri 23 Milyar Dolar’a Yükseldi

Hyundai, Interbrand’e göre marka değerini 5 yılda yüzde 63 artırarak 23 Milyar dolara çıkardı.

Hyundai Motor Company, marka değerinin 23 milyar dolara ulaştığını ve aynı zamanda Interbrand’in 2024’teki “En İyi Global Markaları” arasında yer aldığını açıkladı. Global olarak dünyanın en değerli markalarından biri olan Hyundai, bu atılımla beraber 30’uncu sıraya yerleşti. Marka gücünü ve sıralamasını her yıl düzenli olarak artıran Hyundai, son beş yıl içinde marka değerinde de yüzde 63’lük bir artış gösterdi.

Hyundai’nin marka değerindeki büyümeye katkıda bulunan temel faktörler arasında markanın ‘İnsanlık İçin İlerleme’ marka vizyonu var. Hyundai, özellikle IONIQ model serileriyle dünya çapındaki etkisini artırdı. “Dünya Otomobil Ödülleri”nde liderliği kimseye kaptırmayan Hyundai, IONIQ modelleriyle birlikte J.D. Power, Red Dot ve IF Design gibi kuruluşlardan da tam not alarak etkisini ve gücünü artırdı.

Hyundai, stratejik girişimleriyle de marka etkisini genişletti. Hyundai Motor Grubu İnovasyon Merkezi Singapur’un (HMGICS) tamamlanmasının ardından, Hyundai Motor Grubu Metaplant America (HMGMA), Ulsan’daki elektrikli araç tesisi ve Suudi Arabistan’daki yeni fabrikayla beraber gelecekteki mobiliteye de önemli yatırımlar yapan marka, böylelikle global gücünü güvence altına almaya devam ediyor. Global bir marka danışmanlık firması olan Interbrand, her yıl büyük şirketleri inceleyerek derecelendiriyor. Bu araştırmalardaki sıralamalar üç faktöre dayanıyor: finansal performans analizi, markanın rolü ve markanın rekabet gücü. Hyundai’nin bu yükselişi, markanın istikrarlı büyümesinin ve sağlam performansının bir kanıtı olarak nitelendiriliyor.

Related Posts

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI; markanın enerjisi ve karakteriyle örtüşen tenis sporunu Türkiye’de desteklemeye devam ediyor. MINI bu vizyonla, teniste Türkiye’nin adını uluslararası arenada başarıyla duyuran milli sporcumuz Zeynep…

Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde geçtiğimiz seneye göre 23 sıra yükselerek,…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 30 views
MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez’in Başarı Yolculuğuna Eşlik Ediyor

Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 30 views
Aytemiz, Türkiye’nin En Büyük 30 Şirketi Arasında

Audi Q5’te Üçüncü Nesil Dönemi Başladı: Dijitalleşme, MHEV Plus ve quattro Gücü

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 30 views
Audi Q5’te Üçüncü Nesil Dönemi Başladı: Dijitalleşme, MHEV Plus ve quattro Gücü

Mikromobilitenin Öncüsü Yeni Citroën Ami Ağustosta Türkiye’de!

  • By admin
  • Ağustos 7, 2025
  • 33 views
Mikromobilitenin Öncüsü Yeni Citroën Ami Ağustosta Türkiye’de!

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 351 views
Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıllık Köklü Mirasa Sahip!

Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor

  • By admin
  • Ağustos 4, 2025
  • 353 views
Škoda, “Vision O” ile Station Wagon Vizyonunu Sergiliyor