Brisa’nın yeni Pazarlama Direktörü Burcu Cihan oldu

Brisa, 1 Temmuz 2024 itibariyle Brisa Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı Evren Güzel’in, Temsa Skoda Ulaşım Araçları Genel Müdürü olarak atanmasını takiben, pazarlama fonksiyonunda gerçekleşen yeni organizasyonel yapılanmayı duyurdu. Pazarlama Direktörü pozisyonuna Burcu Cihan atandı.

Brisa’da Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcılığını yürüten Evren Güzel’in 1 Temmuz 2024 tarihinden itibaren Temsa Skoda Ulaşım Araçları Genel Müdürü olarak atanmasını takiben, pazarlama fonksiyonunda yeni organizasyonel değişiklikler duyuruldu. Uluslararası Pazarlar ve Pazarlama Direktörlükleri Genel Müdür’e doğrudan raporlayacak şekilde yeniden yapılandırıldı. Bu kapsamda Uluslararası Pazarlar Direktörü Kemal Yılmaz görevini CEO Haluk Kürkçü’ye bağlı olarak sürdürecek.

PAZARLAMA DİREKTÖRÜ BURCU CİHAN OLDU

ODTÜ İşletme mezunu olan Burcu Cihan, Koç Üniversitesi’nde Executive MBA ve MIT&Colombia İşletme Okulu’nda Dijital İşletme Yüksek Lisans programlarını tamamladı. Koç Grubu’nda 20 yılı aşkın bir süre pazarlama alanında çeşitli görevlerde bulunduktan sonra, son olarak 2021-2024 yılları arasında OPET Pazarlama Direktörlüğü görevini yürüttü. 6 Haziran 2024 tarihi itibarıyla Brisa bünyesine katılan Cihan, Brisa’nın yeni Pazarlama Direktörü olarak atandı. Burcu Cihan, yeni görevinde Genel Müdür Haluk Kürkçü’ye rapor ederken iç pazara yönelik tüm pazarlama faaliyetlerini yönetecek. Bu kapsamda Pazarlama Mükemmelliği, Kanal Geliştirme ve Müşteri Deneyimi, Marka Yönetimi ve Dijital Pazarlama, Saha Mühendisliği, Ticari Ürünler ve Tüketici Ürünleri Pazarlama bölümleri doğrudan Burcu Cihan’a rapor edecek.

Related Posts

Hyundai Motor Grubu, 2025 J.D. Power İlk Kalite Araştırması’nda Zirvede

Hyundai Motor Grubu, üst üste ikinci kez kalite ölçütlerinde tüm otomotiv grupları arasında birinci sırada yer aldı. Hyundai Motor Grubu, J.D. Power tarafından gerçekleştirilen 2025 ABD İlk Kalite Araştırması’nda (IQS)…

Castrol’den Madeni Yağ Sektörüne Yeni Model: ‘Daha Döngüsel’ Programı Türkiye’de Başladı

Madeni yağ sektörünün küresel liderlerinden Castrol, Türkiye’de kullanılmış yağların daha verimli yönetilmesi ve döngüsel ekonomiye entegre edilmesi amacıyla geliştirdiği ‘Castrol Daha Döngüsel’ programını hayata geçirdi. Bu yenilikçi girişim, kullanılmış yağ…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You Missed

Toyota, Yeni Corolla Cross Hybrid’i Türkiye’de Satışa Sundu

  • By admin
  • Temmuz 18, 2025
  • 231 views
Toyota, Yeni Corolla Cross Hybrid’i Türkiye’de Satışa Sundu

Hyundai Motor Grubu, 2025 J.D. Power İlk Kalite Araştırması’nda Zirvede

  • By admin
  • Temmuz 18, 2025
  • 232 views
Hyundai Motor Grubu, 2025 J.D. Power İlk Kalite Araştırması’nda Zirvede

Castrol’den Madeni Yağ Sektörüne Yeni Model: ‘Daha Döngüsel’ Programı Türkiye’de Başladı

  • By admin
  • Temmuz 18, 2025
  • 229 views
Castrol’den Madeni Yağ Sektörüne Yeni Model: ‘Daha Döngüsel’ Programı Türkiye’de Başladı

BYD, Uzaktan Güncellemelerle Modellerinde Her Zaman En Yeni Teknolojiyi Sunuyor

  • By admin
  • Temmuz 18, 2025
  • 232 views
BYD, Uzaktan Güncellemelerle Modellerinde Her Zaman En Yeni Teknolojiyi Sunuyor

AiMOGA İlk Ortaklık Konferansını Gerçekleştirdi! 

  • By admin
  • Temmuz 18, 2025
  • 243 views
AiMOGA İlk Ortaklık Konferansını Gerçekleştirdi! 

Daha İddialı, Daha Güçlü Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

  • By admin
  • Temmuz 17, 2025
  • 282 views
Daha İddialı, Daha Güçlü Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu